הצטרפו אל קהילת
המשווקים של FOREVER

 



 

 

‎‫3 שלבים
להקמת
עסק מהבית



 
 
 
 
 



איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.



דף הבית >> איך שיווק רשתי עובד > >> הסטוריה וחוקים בשיווק רשתי
היסטוריה וחוקים בשיווק רשתי

כן, אני מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה ולהתעדכן במאמרים חדשים
 

 
עד שנת 1982 הצטרפו בארה"ב בלבד יותר משני מיליון משווקים לתעשייה, ההכנסות גדלו ובעצם התעשייה הבטיחה את קיומה.
מכיוון שהשיווק הרשתי הוכר כתעשייה לגיטימית וחוקית החלו להצטרף אליו גם אנשים רציניים, וההתייחסות לשיווק הרשתי הפכה מעסק של תוספת הכנסה לעסק מרכזי המעניק הכנסה גבוהה ואפילו עושר רב לעוסקים בו.
בואו נדבר קצת על היסטוריה. או יותר מדוייק - על ההיסטוריה של תעשיית השיווק הרשתי, על התפתחותה, התנהלותה והדרך שעשתה עד שהגיעה להכרה רשמית.

לא פעם, כאשר אני פוגשת אדם ומספרת לו שיש לי עסק של שיווק רשתי, אני נתקלת במבטים תמהים ובחוסר הבנה. להפתעתי למדתי שאנשים רבים לא ממש מבינים מהו שיווק רשתי ואיך "זה" בדיוק עובד.

אז בואו נתחיל מההתחלה.

מהו בעצם שיווק רשתי?
שיווק רשתי היא פיתוח של שיטת השיווק הישיר שהחלה בשנת 1903, שמטרתה העיקרית היא למכור מוצרים ללקוח באופן ישיר ולא בשיטה הקמעונאית. שיטת השיווק הישיר התפתחה עם השנים לשיווק רשתי, בכך שאיפשרה לאנשים לפתח לעצמם עסקים עצמאיים מהבית, לצרף אליהם אנשים נוספים, ולהקים קבוצות של משווקים שמשתמשים במוצרים של החברה, מספרים עליו לחברים, מוכרים אותו ללקוחות ומלמדים אנשים נוספים לעשות בדיוק את אותו הדבר.

אחת החברות הראשונות וללא ספק החברה הראשונה שתקעה יתד בתעשיית השיווק הרשתי נקראת
AMWAY. עד שנת 1972 הגיעה AMWAY למימדים עצומים והגיע למחזורי מכירות של מעל 600 מיליון דולר בארה"ב. מדובר בעושר גדול לבעלים והמון כסף למשווקים.

אבל כמו שאנו יודעים – כשיש הצלחה גדולה יגיעו החקיינים, ובין השנים 1972 – 1975 קמו המוני חברות, חלקן חוקיות ורבות מהן לא, וגרמו לכם שממשלת ארה"ב החליטה לבחון את מודל השיווק הרשתי ואת חוקיות התעשייה.

כללים בסיסיים בתעשיית השיווק הרשתי
הדיון המשפטי ארך 4 שנים והסתיים בשנת 1979 בתוצאות חד משמעיות שתעשיית השיווק הרשתי חוקית, וששיווק רשתי היא דרך לגיטימית כמו כל דרך אחרת להעברת מוצרים למשתמשי קצה. בנוסף, נקבעו מספר כללים לתעשייה.

הנה כמה מהעיקריים שבהם:
  1. לחברה צריך להיות מוצר גשמי בר-צריכה ומוחשי, או שירות מוגדר.
  2. המודל העסקי חייב לאפשר לאנשים בדורות תחתיי להרוויח יותר ממני.
  3. כלל 70% - אם קניתם מוצרים בחודש שעבר, עליכם להשתמש ב 70% מהם לפני שאתם מבצעים הזמנה חדשה. אין לאגור מוצרים רק בשביל להתקדם בתכנית התגמול.
  4. כלל 10 הלקוחות – צריך שיהיו בעסק לפחות 10 אנשים שצורכים את המוצר רק בזכות המוצר ולא בגלל שיטת השיווק.
עד שנת 1982 הצטרפו בארה"ב בלבד יותר משני מיליון משווקים לתעשייה, ההכנסות גדלו ובעצם התעשייה הבטיחה את קיומה. מכיוון שהשיווק הרשתי הוכר כתעשייה לגיטימית וחוקית החלו להצטרף אליו גם אנשים רציניים, וההתייחסות לשיווק הרשתי הפכה מעסק של תוספת הכנסה לעסק מרכזי המעניק הכנסה גבוהה ואפילו עושר רב לעוסקים בו.

קישורים באותו נושא:
אפשרויות להכנסה נוספת
איך מצליחים בשיווק רשתי?
 
הידעת?
אנשים לא מצטרפים לחברת שיווק רשתי
הם גם לא מצטרפים בגלל המוצרים של החברה
והם אפילו לא מצטרפים בגלל תכנית עסקית מוצלחת במיוחד
אנשים מצטרפים לאנשים שיעזרו להם להצליח ולהגשים את עצמם
 

 

 


Go Back  Print  Send Page
למידע נוסף על הדרך הנכונה להקמת עסק מהבית או להזמנת מוצרים נא לפנות אליי לטלפון 052-4555421 או למייל iris9511@gmail.com

Bookmark and Share
 
עיצוב: ToysterMedia