הצטרפו אל קהילת
המשווקים של FOREVER

 



 

 

‎‫3 שלבים
להקמת
עסק מהבית



 
 
 
 
 



איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.



דף הבית >> איך שיווק רשתי עובד > >> למה חברות בוחרות בשיווק רשתי?
למה חברות בוחרות לפעול בשיטת השיווק הרשתי?

כן, אני מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה ולהתעדכן במאמרים חדשים
 

 
חברות המשווקות את מוצריהן בשיטת השיווק הרשתי משקיעות בדרך-כלל משאבים רבים בפיתוח מוצרים ייחודיים באיכות טובה, אחרת אין להן סיכוי לשרוד לאורך זמן.
המשווקים המרוצים מהווים את המעגל הראשון ואת בסיס הלקוחות האיתן והיציב ביותר של החברה. למעגל השני, מעגל הלקוחות הקמעונאיים דואגים המשווקים עצמם, הממליצים על המוצרים בהם הם עצמם משתמשים.

בתור פעילה בתעשיית השיווק הרשתי היה לי ברור מאד למה כדאי למשווקים להצטרף לתעשייה ולהקים לעצמם עסק מהבית. מה שלא הבנתי דווקא נגע לחברות, ולשאלה למה הן בוחרות לשווק את המוצרים או השירות שלהן בשיטת השיווק הרשתי.

לפני שנים, כאשר נתקלתי לראשונה במושג "שיווק רשתי" לא הבנתי כלל מה הכוונה. האמת היא שאינטואיטיבית חשבתי שמדובר באיזשהו שיווק באינטרנט ("רשת"). כמובן שטעיתי, אולם אנשים רבים עדיין לא מבינים חלק מהעקרונות הבסיסיים בתעשיית השיווק הרשתי, לפעמים גם כשהם כבר הצטרפו ופועלים להקמת עסק של שיווק רשתי משלהם.

למה חברות בוחרות בשיווק רשתי ולא בשיטת הפצה אחרת?

כאשר חברה בוחרת לשווק את מוצריה בשיטת השיווק הרשתי היא עושה זאת בעיקר בגלל שיקולים כלכליים. הבה נסקור את הבולטים שביניהם:

בטחון כלכלי

בתעשיית השיווק הרשתי נהוג שהמשווקים רוכשים את המוצרים מהחברה, ואז מוכרים אותם ללקוחות הקצה. מבחינת החברה שבחרה לשווק את מוצריה בצורה כזו אין סיכון כספי, והיא מקבלת תשלום מיידי על כל הקניות שמתבצעות על ידי המשווקים, כאשר את התשלום למשווקים (בצורה בונוסים) היא משלמת פעם בחודש. זה משאיר לה כסף רב בקופה ומאפשר תזרים מזומנים גבוה.

המשווקים מצידם זוכים באחוזי רווח גבוהים מכיוון שהם בעצם "חוסכים" מחברת השיווק הרשתי איתה הם שותפים את רוב עלויות ההפצה והפרסום וזוכים בעצמם בבונוסים שבשיווק הקונבנציונלי מגיעים לגורמים רבים בדרך. בשיווק רשתי האדם היחיד שמקשר בין החברה ללקוח הוא המשווק שממליץ על המוצרים ולכן הוא זוכה לתמלוגים גבוהים.

לקוחות נאמנים
בעולם הדינמי והאינטנסיבי בו אנו חיים, אחד האתגרים החשובים ביותר העומדים בפני כל מנהל שיווק הוא לשמור את הלקוח המרוצה. ההשקעה הנדרשת כדי להביא לקוח חדש היא עצומה, ואם הלקוח מרוצה מהמוצר והופך ללקוח קבוע – החברה מרוויחה ממנו לאורך זמן. חברות המשווקות את מוצריהן בשיטת השיווק הרשתי משקיעות בדרך-כלל משאבים רבים בפיתוח מוצרים ייחודיים באיכות טובה, אחרת אין להן סיכוי לשרוד לאורך זמן.

המשווקים המרוצים מהווים את המעגל הראשון ואת בסיס הלקוחות האיתן והיציב ביותר של החברה. למעגל השני, מעגל הלקוחות הקמעונאיים דואגים המשווקים עצמם, הממליצים על המוצרים בהם הם עצמם משתמשים.

שירות ותמיכה בלקוח
שיטת השיווק הרשתי מאפשרת למשווקים להיות בקשר ישיר עם הלקוחות שלהם, לתת להם מענה מיידי לצרכיהם, להתאים להם את המוצרים הטובים ביותר, להקשיב אם יש בעיות ולנסות לפתור אותן בצורה הטובה ביותר.

הקשר הישיר עם הלקוח הוא מוטיב נוסף בשיטת השיווק הרשתי, ומהווה את אחת מאבני היסוד הנחוצות לכל חברה כדי להגיע ליציבות פיננסית.

פילוסופיה
מעבר לשיקולים הכספיים, חייבות חברות הבוחרות לפעול בשיטת השיווק הרשתי להיות בעלות מודעות סביבתית רבה, להפגין מחויבות למשווקים שלהן, לאפשר להם להגיע להישגים נכבדים ולתגמולים עבור עבודתם, ולתרום רבות לסביבה.

העובדה שכל אחד יכול להצטרף לשיווק רשתי, ללא הבדל דת, גזע, מין, השכלה, מצב סוציו-אקונומי וכו' משקפת פילוסופיה של שיוויוניות, שלא ניתן למצוא אותה בשום עיסוק או תעשייה אחרת מלבד השיווק הרשתי. כל אדם הבוחר להקים לעצמו עסק של שיווק רשתי יכול להצליח, אם יתייחס לעסק שלו ברצינות.
קישורים באותו נושא:
בשיווק רשתי אתה לא איש מכירות
חשיבות המינוף בשיווק רשתי
 
 
הידעת?
צעד ראשון להצלחה - היה פתוח ללמידה, הקשב.
רק מי שמחפש תשובות מוצא אותן
 

 

 


Go Back  Print  Send Page
למידע נוסף על הדרך הנכונה להקמת עסק מהבית או להזמנת מוצרים נא לפנות אליי לטלפון 052-4555421 או למייל iris9511@gmail.com

Bookmark and Share
 
עיצוב: ToysterMedia