‎‫3 שלבים
להקמת
עסק מהבית



 
 
 
 
 



איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.



דף הבית >> איך שיווק רשתי עובד > >> 10 סיבות מדוע שיווק רשתי דומה לדיאטה
10 סיבות למה שיווק רשתי דומה לדיאטה

כן, אני מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה ולהתעדכן במאמרים חדשים
 

 
הדבר הקל ביותר בשיווק רשתי הוא להיכשל. למה זה קל? מכיוון שהכישלון לא דורש מאיתנו מאמץ. להיפך. הוא דורש מאיתנו חוסר מאמץ, חוסר החלטיות וחוסר עשייה. ומן הסתם כשלא עושים כלום נכשלים.
הדבר הקשה ביותר בשיווק רשתי הוא להצליח. למה? כי זה דורש מאיתנו לקבל החלטות שיובילו אותנו בדרך חדשה מזו שבה התנהלנו עד היום.

הסטטיסטיקה אומרת שבכל רגע נתון כ-50% מהנשים וכ-25% מהגברים נמצאים בדיאטה. כלומר: הם החליטו ש"המצב לא טוב" ושהם צריכים לפעול כדי לשנות אותו. כמה מאותם אנשים אכן מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות במשקל או בבריאות שלהם? מה נדרש מהם כדי להצליח? למה רוב האנשים נכשלים או חוזרים למצב ההתחלתי ואף גרוע יותר, ואיך כל זה קשור לשיווק רשתי?

במאמר זה אציג לפניכם את 10 החוקים להצלחה בחיים, בדיאטה, בעבודה מהבית, בשיווק רשתי, במערכות יחסים או בכל דבר אחר שתמצאו לנכון כפי שאני רואה אותם:

חוק מס' 1 – הפנמה וקבלה

השלב הראשון שעליו אין אפשרות לוותר בדרך להצלחה הוא ההבנה שמשהו חייב להשתנות. זה כמובן יכול להיות לרדת כמה קילוגרמים במשקל, אבל כשאני מדברת על שיווק רשתי אני מדברת על ההכרה שמשהו בחיים שלי חסר, לא מספק אותי יותר, לא מאפשר לי לחיות את החיים שאני רוצה, ושהגיע הזמן לעשות משהו בנדון.

חוק מס' 2 – החלטה ובחירה

"מחר אני אתחיל דיאטה", "מחר אני אתפטר מהעבודה", "ממחר אמצא זמן איכות עם הילדים" החלטות כאלו ואחרות יש לכולנו. אחרי שהפנמנו שמשהו לא בסדר, אנחנו צריכים להחליט לקום ולעשות משהו כדי לשפר את המצב.

החוכמה היא לבחור בדבר הנכון. בשבילי שיווק רשתי היה הדבר הנכון ביותר, מכיוון שהחלטה אחת הייתה להיות עצמאית ולעבוד מהבית, וההחלטה השנייה הייתה לעבוד מעט שעות ולהרוויח הרבה.

חוק מס' 3 – יעדים ומטרות

יש בדיחה שמלווה בשירטוט המראה את המסלול שעושה אישה כאשר היא נכנסת לקניון לעומת המסלול שעושה הגבר בדרך לאותה מטרה. אצל האישה רואים זיגזג מבולגן ושוטטות בין כל החנויות, ואצל הגבר רואים קו אחד ישר שמוביל מהכניסה לחנות וחזרה.

מה המטרה שלכם? האם באתם ליהנות, לבלות ולחקור או שבאתם לבצע ולהמשיך הלאה? כל אחד פועל בהתאם לאופיו. אין דרך אחת נכונה או לא נכונה. בכל דבר שאנו עושים עלינו להגדיר לעצמנו את היעד. בדיאטה בד"כ מדובר במשקל או בבריאות, ובעבודה מהבית מדובר בהכנסות או באיכות חיים.

כאשר בחרתי בשיווק הרשתי הצבתי לעצמי יעד כספי שהתאים לאיכות החיים אליה שאפתי, וכך יכולתי להגדיר לעצמי את הפעולות שהייתי צריכה לעשות כדי להצליח. למשל: כמה פגישות עלי לקיים כל שבוע, באילו הדרכות עלי להשתתף וכו'. היה לי ברור שההגדרה שלי למושג הצלחה שונה מזו של אחרים, ולכן הצבתי לעצמי יעדים הן של כסף והן של זמן כדי שאוכל לעקוב אחר ההתקדמות.

חוק מס' 4 – התחלה חזקה

בשיווק רשתי זה נקרא 'יצירת מומנטום'. הכוונה היא לשימוש נכון באנרגיה ההתחלתית של האדם שהחליט להקים לעצמו עסק מהבית ולהתמחות בשיווק רשתי. אם אתה משתמש באנרגיה הזו בצורה נכונה, היא תאפשר לך ליצור הצלחות מהירות, תחזק אותך בהחלטתך לעבוד מהבית, ותיצור עבורך את הגשר בין מה שהיה לבין העתיד אליו אתה שואף.

הדבר דומה להתחלה חזקה בדיאטה. בשבועות הראשונים יורדים יחסית הרבה במשקל, ואח"כ זה נעצר. עברנו את השלב של המומנטום ההתחלתי ועכשיו צריך להתמיד ולשנות את אורח החיים הקודם שלא עשה לנו טוב, ולהחליף אותו בהתנהלות שונה וטובה יותר.

חוק מס' 5 – פעולות יומיומיות

הדרך היחידה לייצר הצלחה לאורך זמן בעבודה מהבית היא לקבוע לעצמנו את הפעולות היומיומיות אותן עלינו לעשות כדי שאכן נצליח. בשיווק רשתי יש לנו מספר דברים בסיסיים: באילו מוצרים אני משתמשת על בסיס יומיומי? עם כמה אנשים אני מדברת כל יום? כמה פגישות אני עושה? כמה זמן אני מקדישה כל יום להתפתחות אישית וללימוד?

הדבר דומה מאד לפעולות היומיומיות שעלינו לבצע כדי לשמור על משקל תקין: ספורט, שתייה מרובה, לימוד הכנת תבשילים בריאים, סדנאות תמיכה וכו'.

חוק מס' 6 – התמדה ודבקות במטרה

הדבר הקל ביותר בשיווק רשתי הוא להיכשל. למה זה קל? מכיוון שהכישלון לא דורש מאיתנו מאמץ. להיפך. הוא דורש מאיתנו חוסר מאמץ, חוסר החלטיות וחוסר עשייה. ומן הסתם כשלא עושים כלום נכשלים.

הדבר הקשה ביותר בשיווק רשתי הוא להצליח. למה? כי זה דורש מאיתנו לקבל החלטות שיובילו אותנו בדרך חדשה מזו שבה התנהלנו עד היום, כי אנו נדרשים לפעולות יומיומיות ולניהול זמן שונה ובעיקר כי אנו נדרשים להתמיד ולדבוק במטרה ששמנו לעצמנו כשבחרנו להקים עסק מהבית, גם כשלא הכל מתנהל בהתאם לתכניות או לציפיות שלנו.

תחשבו כמה זה נכון גם כשמדובר ביעדים אחרים כמו ספורט או דיאטה. כמה קל להפסיק, לעגל פינות, לוותר לעצמנו... וכמה קשה להצליח ולזכור כל יום מחדש למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים. תחושת הסיפוק שנחוש כשנצליח היא עצומה.

חוק מס' 7 – התנהלות עם הסביבה הקרובה

אין דבר שיותר קשה לאנשים שסביבנו מהתמודדות עם השינויים שאנו בוחרים לעשות. כאשר אנו בוחרים להקים עסק מהבית, הבחירה שלנו גורמת להם להתמודדות עם הבחירות שהם עשו, עם החיים המרובעים / בינוניים / משעממים / מדכאים שהם חיים.

הדרך שלהם להתמודד עם עצמם היא לנסות לשכנע אותנו להישאר במקום. לא לזוז. זו הדרך הטובה ביותר לשמור על הסטטוס-קוו ולשמר את המצב הקיים. הם ינסו לשכנע אותנו ששיווק רשתי לא בשבילנו, שעבודה מהבית לא מבטיחה בטחון כלכלי, שאין לנו סיכוי להצליח...

אנשים פוחדים משינוי. גם אם הוא אצל אנשים קרובים ולא אצלם. אבל אם נמשיך לעשות את מה שעשינו – נמשיך להיות מה שהיינו. ואנחנו בחרנו בשיווק הרשתי כדי לחיות חיים טובים יותר. בחרנו להשתנות ולהשתפר ולעזור גם לאחרים לעשות את אותו הדבר בדיוק. ומי שלא מוכן לתמוך ולפרגן עדיף שיזוז הצידה ולא יפריע...

ואם החלטתם לעשות דיאטה? איך הסביבה הקרובה מתנהגת? האם עוזרים לכם ומסלקים מהמקרר ומהבית את הפיתויים? האם משתתפים איתכם ואוכלים אוכל בריא יותר? האם מפרגנים לכם שעת ספורט כמה פעמים בשבוע? האם מאמינים בכם?

חוק מס' 8 – תוצאות יוצרות אמונה

כאשר אנו מתכננים את ההתנהלות העסקית שלנו בשיווק רשתי עלינו להציב לעצמנו מטרות קצרות טווח ומטרות ארוכות טווח, ותמיד לזכור שכל טיפוס על הר מתחיל בצעד ראשון. כל עמידה ביעד תחזק אותנו בבחירה שלנו ותעודד אותנו לעשות את הצעד הבא. כל הצלחה – אפילו הקטנה ביותר – תאפשר לנו להמשיך מתוך בטחון שאנו בדרך הנכונה ומתוך אמונה חזקה יותר בעצמנו.

זה בדיוק כמו דיאטה. האם ירידה של חצי קילו במשקל תעודד אותנו להמשיך?

חוק מס' 9 – בחירה בדרך חיים

אחרי שהבנו, החלטנו, פעלנו, התמודדנו, התמדנו, הגבנו וקיבלנו תוצאות עלינו להבין דבר חשוב נוסף: אין דרך חזרה. המקום אליו הגענו כשבחרנו לעבוד מהבית הוא מקום טוב יותר מזה שהיינו בו קודם, וממנו נמשיך לצמוח. השיווק הרשתי הכניס לחיינו תכנים, אנשים, ידע, רווחים – כל אלו הם תוצאה של שינוי מודע, של בחירה בדרך חיים טובה יותר וממנה אפשר רק להמשיך להשתפר.

גם כאשר אנו מגיעים למשקל הרצוי לנו, עלינו להבין שחזרה לאורח החיים הקודם תסיג אותנו למקום ממנו התחלנו. זה בפירוש לא מה שאנו רוצים שיקרה. ועל כן עלינו לאמץ את המזון הבריא, את הספורט, את המודעות ולנהל אורח חיים אחר ובריא יותר.

חוק מס' 10 – נצחון

בדרך כלל משתמשים במושג ניצחון כאשר מתמודדים עם אויב. מי האויב שלכם? האם ניצחתם את הבינוניות? האם ניצחתם את המינוס בבנק? האם ניצחתם את הספקנים שסביבכם? האם ניצחתם את עצמכם וראיתם שמגיע לכם ואתם יכולים?

זיכרו תמיד שזכייה בקרב אחד לא תביא לכם את הניצחון, בעיקר בגלל שהניצחון הוא משהו מתמשך. כל יום עליכם לנצח בקרב על הבינוניות. כל יום עליכם לנצח בקרב על הדעות הקדומות, כל יום עליכם להתמודד עם הכישלון שמראה לכם את הדרך הקלה, כל יום עליכם לנצח בקרב על החלום שלכם.

בהצלחה!

 
קישורים באותו נושא:
למה אנשים פוחדים משיווק רשתי חלק א
 
 
הידעת?
או שיש לך תירוצים או שיש לך תוצאות / טים סיילס
 

 

 


Go Back  Print  Send Page
למידע נוסף על הדרך הנכונה להקמת עסק מהבית או להזמנת מוצרים נא לפנות אליי לטלפון 052-4555421 או למייל iris9511@gmail.com

Bookmark and Share
 
עיצוב: ToysterMedia