‎‫3 שלבים
להקמת
עסק מהבית



 
 
 
 
 



איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.



דף הבית >> הדרכות וידאו > >> חוקים אוניברסלים - הפרזנטציה
חוקים אוניברסלים 8 – פרזנטציה ושיתוף חלק ב' 

כן, אני מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה ולהתעדכן במאמרים חדשים
 
 
רק כשהאדם מולנו יאמר לנו מה הבעיה שלו נוכל להציע לו את הפתרון שלנו. ולפעמים, אם אין לנו מענה לצורך שלו, עלינו לומר לו שיפנה למוצר / שירות אחר.
החוק השמיני בסדרת "חוקים אוניברסלים של הצלחה" עוסק בכישורי פרזנטציה ושיתוף, ומתחלק לשני חלקים מרכזיים: פרה-פרזנטציה ופרזנטציה.
אם לא נדע להציג את עצמנו ואת מרכולתנו לא נצליח למכור. זו הסיבה שכישורי הפרזנטציה כל כך חשובים, וזו הסיבה שהם נמנים עם החוקים האוניברסלים להצלחה.




פרזנטציה ושיתוף
שלב הפרזנטציה מתחלק כמו כל דבר טוב לשלושה חלקים:
1.      פתיחה והיכרות
2.      הצגת המסר על סמך ההיכרות
3.      סיום וקביעת המשכיות

שלב הפתיחה חשוב מאד להמשך השיחה. הוא יקבע אם האדם / הקהל יסמוך עליכם וייפתח אליכם, או יצפה בכם בריחוק ובחוסר אמון. הדרך הטובה ביותר ליצור אמון היא לשתף. לשתף בתחושות. לא רק בפעולות.

לדוגמא: אני ממש שמחה שאנחנו נפגשים סוף סוף. חשוב לי להכיר אותך כדי לראות מה בדיוק אתה צריך. אני חששתי במשך שנים לעשות את מה שבאמת רציתי ואולי אוכל לעזור לך לעשות את הצעד הראוי עבורך.
או: תודה שהגעת. אני מבינה את ההתלבטות שלך. גם אני בזמנו מאד התלבטתי והייתי די סקפטית, אבל הבנתי שיש פה משהו מעניין ובאתי להקשיב. אני מקווה שגם אתה תחליט שזה יכול לעזור לך.

שימו לב: אני מביעה רגש (שמחה, חשש, התלבטות, תקווה). זהו פן בשיחה שלא יוצר התנגדות, ולכן הוא יוצר קירבה. מובן שאפשר להרחיב ולספר את הסיפור האישי שלנו על פי טווח הזמן שאנו מקדישים לשיחה.

אחרי הסיפור האישי / השיתוף עלינו לבחון האם ההצעה שלנו אכן יכולה לעזור, ולכן עלינו לשאול שאלות מצב. למשל: איך אתה מסתדר היום? מה אתה עושה כדי לפתור את הבעיה? רק כשהאדם מולנו יאמר לנו מה הבעיה שלו נוכל להציע לו את הפתרון שלנו. ולפעמים, אם אין לנו מענה לצורך שלו, עלינו לומר לו שיפנה למוצר / שירות אחר.

בכל מקרה חשוב מאד להשאיר פתח להמשכיות. לא לסגור דלת. לשאול אם מעוניין לקבל מאיתנו מיילים בתחום ולצרף אותו לתפוצה, לקבל אישור ליצור איתו קשר בעוד חצי שנה או לעדכן אותו על חידושים בתחומנו וכו'... כך הוא לא יופתע לשמוע מכם גם אם ירכוש הפעם ממישהו אחר, וכך כשיחפש פתרון למשהו נוסף יפנה גם אליכם.

ליחצו על הקישור למטה לקריאת חלקו הראשון של המאמר
קישורים באותו נושא:
חוקים אוניברסלים של הצלחה - כישורי פרזנטציה ושיתוף חלק א'
 
 
הידעת?
החשיבה הלא-מודעת שלנו דומה לחשיבה המודעת
בנקודה חשובה אחת:
בשתיהן אנחנו יכולים לשפר את קבלת ההחלטות שלנו על ידי אימון וניסיון
מלקולם גלדוול
 

 

 


Go Back  Print  Send Page
למידע נוסף על הדרך הנכונה להקמת עסק מהבית או להזמנת מוצרים נא לפנות אליי לטלפון 052-4555421 או למייל iris9511@gmail.com

Bookmark and Share
 
עיצוב: ToysterMedia